زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۹:۱۲ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پیغام در خرید اینترنتی
۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۱۰ صبح
ارسال: #5
RE: پیغام در خرید اینترنتی
زمانی که مخصات کارتم را وارد می کنم ، وارد مرحله بعد میشه و کدرهگیری را هم می دهد اما زمانی که برروی continio کلیک می کنم پیغامی را که گفتم را می دهد

اگر زحمتی نیست یه چکی بکنیداگر پولی به حساب واریز شد من برایتان برگشت می زنم فقط میخواهم مشکل را ببنید به چه صورت است


خیل تا خیلی ممنون
امضاء razie
طراحی سایت
فروش هاست و دامنه
فروش سامانه پیامک ایران
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۸-۳-۱۳۹۱, ۱۱:۱۹ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۱۹ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۴۵ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۵۵ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱ ۰۱:۱۰ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۱۵ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۵۹ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۸:۲۰ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۰:۴۵ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۳۰-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۳۴ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۳۰-۳-۱۳۹۱, ۰۹:۴۳ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۳۰-۳-۱۳۹۱, ۱۰:۵۹ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - Reza Ganji - ۳۱-۳-۱۳۹۱, ۰۲:۵۷ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۱-۴-۱۳۹۱, ۰۷:۱۹ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان