|
پیغام در خرید اینترنتی
|
|
۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۱۰ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: پیغام در خرید اینترنتی
زمانی که مخصات کارتم را وارد می کنم ، وارد مرحله بعد میشه و کدرهگیری را هم می دهد اما زمانی که برروی continio کلیک می کنم پیغامی را که گفتم را می دهد
اگر زحمتی نیست یه چکی بکنیداگر پولی به حساب واریز شد من برایتان برگشت می زنم فقط میخواهم مشکل را ببنید به چه صورت است خیل تا خیلی ممنون |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۸-۳-۱۳۹۱, ۱۱:۱۹ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۱۹ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۴۵ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۵۵ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱ ۰۱:۱۰ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۱۵ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۵۹ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۸:۲۰ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۰:۴۵ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۳۰-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۳۴ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۳۰-۳-۱۳۹۱, ۰۹:۴۳ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۳۰-۳-۱۳۹۱, ۱۰:۵۹ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - Reza Ganji - ۳۱-۳-۱۳۹۱, ۰۲:۵۷ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۱-۴-۱۳۹۱, ۰۷:۱۹ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






