|
پیغام در خرید اینترنتی
|
|
۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۵۵ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: پیغام در خرید اینترنتی
تست کردم، تا رفتن به سایت بانک که مشکلی نبود.
اگه موقع پرداخت این ارور رو میبینین که خوب مربوط به سایت بانک سامان هست و ترافیک سایتشون، اما اگه بعد پرداخت موقع بازگشت به سایتتون(خود سایتتون) ارور میده باید لینک بازگشت پلاگین اتصال رو اصلاح کنین. | یاعلی | |
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۸-۳-۱۳۹۱, ۱۱:۱۹ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۱۹ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۴۵ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱ ۱۲:۵۵ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۱۰ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۱۵ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۵۹ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۸:۲۰ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۱۰:۴۵ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - امید - ۳۰-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۳۴ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۳۰-۳-۱۳۹۱, ۰۹:۴۳ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۳۰-۳-۱۳۹۱, ۱۰:۵۹ عصر
RE: پیغام در خرید اینترنتی - Reza Ganji - ۳۱-۳-۱۳۹۱, ۰۲:۵۷ صبح
RE: پیغام در خرید اینترنتی - razie - ۱-۴-۱۳۹۱, ۰۷:۱۹ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان



|



