زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۱۰ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انتقال كاربران
۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۱۴ صبح
ارسال: #7
RE: انتقال كاربران
(۱۹-۳-۱۳۹۱ ۰۴:۰۵ صبح)Pourdaryaei نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یک کامپوننت کوچیکیه برای آپگرد جوملای Joomla 1.5 به جوملای Joomla 2.5 چیزی شبیه jUpgrade با این تفاوت که در جی آپگرید امکان انتخاب چندانی نداری و نمیتونی انتخاب کنی چی ارتقاء داده بشه و چی ارتقاء داده نشه ...
و تفاوت دیگه ای که داره اینه که SP Upgrade رو روی جوملای Joomla 2.5 نصب میکنی ...

طریقه کار کردنش اینطوریه

اول یک جوملای Joomla 2.5 نصب میکنی ، سپس این کامپوننت رو ، بعد از قسمت تنظیماتش ادرس جوملای قدیمی Joomla 1.5 خود رو میدی مثلا home/httpdoc/joomla15 بعد هم نام کاربری و پسورد بانک اطلاعاتی رو بهش میدی ، و انتخاب میکنی چه آیتمی ارتقاء داده بشه ...

کاربران
قالب
منوها
مطالب
...

فقط جوملای جدیدت باید خالی باشه تا مشکلی پیش نیاد ...
خیلی ساده است

لینک در جوملای جهانی : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

درود
جناب پوردریایی؛
اینطور که شما فرمودی قالب جوملا Joomla 1.5 رو به Joomla 2.5 ارتقاء میده؟؟؟

متاستفانه باید اینم عرض کنم که این کامپوننت تجاری هستش و طی جستجویی که انجام دادم دانلود رایگانش یافت نشد،دوستان اگر کسی داره پ.خ کنه
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
انتقال كاربران - sattar6570 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۵۵ صبح
RE: انتقال كاربران - zaban26 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۱ صبح
RE: انتقال كاربران - sattar6570 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۵ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۴۹ صبح
RE: انتقال كاربران - rezaetemadi - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۰۴ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۰۵ صبح
RE: انتقال كاربران - memare-ahvaz - ۱۹-۳-۱۳۹۱ ۰۴:۱۴ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۳۶ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان