|
انتقال كاربران
|
|
۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۱۴ صبح
ارسال: #7
|
|||
|
|||
RE: انتقال كاربران
(۱۹-۳-۱۳۹۱ ۰۴:۰۵ صبح)Pourdaryaei نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. درود جناب پوردریایی؛ اینطور که شما فرمودی قالب جوملا رو به ارتقاء میده؟؟؟متاستفانه باید اینم عرض کنم که این کامپوننت تجاری هستش و طی جستجویی که انجام دادم دانلود رایگانش یافت نشد،دوستان اگر کسی داره پ.خ کنه |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
انتقال كاربران - sattar6570 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۵۵ صبح
RE: انتقال كاربران - zaban26 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۱ صبح
RE: انتقال كاربران - sattar6570 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۵ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۴۹ صبح
RE: انتقال كاربران - rezaetemadi - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۰۴ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۰۵ صبح
RE: انتقال كاربران - memare-ahvaz - ۱۹-۳-۱۳۹۱ ۰۴:۱۴ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۳۶ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان



به جوملای
چیزی شبیه jUpgrade با این تفاوت که در جی آپگرید امکان انتخاب چندانی نداری و نمیتونی انتخاب کنی چی ارتقاء داده بشه و چی ارتقاء داده نشه ... 


