|
انتقال كاربران
|
|
۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۰۵ صبح
ارسال: #6
|
|||
|
|||
|
RE: انتقال كاربران
یک کامپوننت کوچیکیه برای آپگرد جوملای
به جوملای چیزی شبیه jUpgrade با این تفاوت که در جی آپگرید امکان انتخاب چندانی نداری و نمیتونی انتخاب کنی چی ارتقاء داده بشه و چی ارتقاء داده نشه ... و تفاوت دیگه ای که داره اینه که SP Upgrade رو روی جوملای نصب میکنی ... طریقه کار کردنش اینطوریه اول یک جوملای نصب میکنی ، سپس این کامپوننت رو ، بعد از قسمت تنظیماتش ادرس جوملای قدیمی خود رو میدی مثلا home/httpdoc/joomla15 بعد هم نام کاربری و پسورد بانک اطلاعاتی رو بهش میدی ، و انتخاب میکنی چه آیتمی ارتقاء داده بشه ... کاربران قالب منوها مطالب ... فقط جوملای جدیدت باید خالی باشه تا مشکلی پیش نیاد ... خیلی ساده است لینک در جوملای جهانی : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
انتقال كاربران - sattar6570 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۵۵ صبح
RE: انتقال كاربران - zaban26 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۱ صبح
RE: انتقال كاربران - sattar6570 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۵ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۴۹ صبح
RE: انتقال كاربران - rezaetemadi - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۰۴ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱ ۰۴:۰۵ صبح
RE: انتقال كاربران - memare-ahvaz - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۱۴ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۳۶ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان




به جوملای
چیزی شبیه jUpgrade با این تفاوت که در جی آپگرید امکان انتخاب چندانی نداری و نمیتونی انتخاب کنی چی ارتقاء داده بشه و چی ارتقاء داده نشه ... 

