زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۰۹ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انتقال كاربران
۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۴۹ صبح
ارسال: #4
RE: انتقال كاربران
میتونی از SP Upgrade استفاده کنی و هر چی رو که میخای از Joomla 1.5 به Joomla 2.5 منتقل بشه رو انتخاب کنی ،
امضاء Pourdaryaei
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط zaban26 ، Reza Ganji ، sattar6570 ، rezaetemadi
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
انتقال كاربران - sattar6570 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۵۵ صبح
RE: انتقال كاربران - zaban26 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۱ صبح
RE: انتقال كاربران - sattar6570 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۵ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱ ۰۱:۴۹ صبح
RE: انتقال كاربران - rezaetemadi - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۰۴ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۰۵ صبح
RE: انتقال كاربران - memare-ahvaz - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۱۴ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۳۶ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان