|
انتقال كاربران
|
|
۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۱ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: انتقال كاربران
درود
اگر می خواهید از جوملا به مهاجرت کنید . که اینکار بصورت خود کار صورت می گیره !و کاربران سایت به جوملا جدید انتقال داده میشن |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
انتقال كاربران - sattar6570 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۵۵ صبح
RE: انتقال كاربران - zaban26 - ۱۹-۳-۱۳۹۱ ۰۱:۳۱ صبح
RE: انتقال كاربران - sattar6570 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۵ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۴۹ صبح
RE: انتقال كاربران - rezaetemadi - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۰۴ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۰۵ صبح
RE: انتقال كاربران - memare-ahvaz - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۱۴ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۳۶ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان



به
مهاجرت کنید . که اینکار بصورت خود کار صورت می گیره !


