|
انتقال كاربران
|
|
۱۹-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۵۵ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
انتقال كاربران
باسلام
چطور ميشه كاربراي يك جوملا1.5 رو به يه جوملاي2.5 ديگه منتقل كرد بطوريكه كاربران ديگه نيازي به ثبت نام در سايت جديد نداشته باشن؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
انتقال كاربران - sattar6570 - ۱۹-۳-۱۳۹۱ ۱۲:۵۵ صبح
RE: انتقال كاربران - zaban26 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۱ صبح
RE: انتقال كاربران - sattar6570 - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۵ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۴۹ صبح
RE: انتقال كاربران - rezaetemadi - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۰۴ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۰۵ صبح
RE: انتقال كاربران - memare-ahvaz - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۱۴ صبح
RE: انتقال كاربران - Pourdaryaei - ۱۹-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۳۶ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





