|
چجوری میشه همچین منویی ساخت؟
|
|
۱۸-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۱۱ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: چجوری میشه همچین منویی ساخت؟
ممنون اما من باید قالبو جوری طراحی کنم که یوزر 3 روی این تصاویر بیفته بعد لینک گذاری کنم درسته؟
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
چجوری میشه همچین منویی ساخت؟ - سعید حمزه نژاد - ۱۷-۳-۱۳۹۱, ۰۶:۴۵ عصر
RE: چجوری میشه همچین منویی ساخت؟ - شاهین سمیع عادل - ۱۷-۳-۱۳۹۱, ۰۸:۰۶ عصر
RE: چجوری میشه همچین منویی ساخت؟ - سعید حمزه نژاد - ۱۷-۳-۱۳۹۱, ۱۰:۴۹ عصر
RE: چجوری میشه همچین منویی ساخت؟ - شاهین سمیع عادل - ۱۸-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۰۸ صبح
RE: چجوری میشه همچین منویی ساخت؟ - سعید حمزه نژاد - ۱۸-۳-۱۳۹۱ ۰۳:۱۱ صبح
RE: چجوری میشه همچین منویی ساخت؟ - alim123 - ۱۸-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۳۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





