|
مشکل در فرم ساز rsforme
|
|
۱۵-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۱۰ عصر
ارسال: #9
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در فرم ساز rsforme
سلام با عرض پوزش من Rsform pro رو دانلود کردم ولی انگلیسی بود و همون مشکل اولیه رو داشت فقط باید انگلیسی فرم را باید پر کرد و گرنه قبول نمی کنه.
ایا فارسی اش رایگانه یا تجاریه ؟ با rsforme آقای پورامین زحمتش رو کشید چون تا حالا باهاش کار نکرده بودن نتونستم باهاش کار کنم اگر امکانش هست مرا راهنمایی کنید. با تشکر و درود بی پایان |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در فرم ساز rsforme - fidoman - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۱۱:۳۴ صبح
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - rezaetemadi - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۱۱:۳۶ صبح
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - محمد - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۵۰ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - fidoman - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۰۵:۱۸ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - امید - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۰۵:۲۸ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - محمد - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۰۵:۳۶ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - امید - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۰۵:۴۰ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - محمد - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۰۵:۴۳ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - fidoman - ۱۵-۳-۱۳۹۱ ۰۱:۱۰ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - محمد - ۱۵-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۱۴ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






