زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۰۹:۵۴ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در فرم ساز rsforme
۱۵-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۱۰ عصر
ارسال: #9
RE: مشکل در فرم ساز rsforme
سلام با عرض پوزش من Rsform pro رو دانلود کردم ولی انگلیسی بود و همون مشکل اولیه رو داشت فقط باید انگلیسی فرم را باید پر کرد و گرنه قبول نمی کنه.
ایا فارسی اش رایگانه یا تجاریه ؟
با rsforme آقای پورامین زحمتش رو کشید چون تا حالا باهاش کار نکرده بودن نتونستم باهاش کار کنم اگر امکانش هست مرا راهنمایی کنید.
با تشکر و درود بی پایان
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
مشکل در فرم ساز rsforme - fidoman - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۱۱:۳۴ صبح
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - rezaetemadi - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۱۱:۳۶ صبح
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - محمد - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۵۰ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - fidoman - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۰۵:۱۸ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - امید - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۰۵:۲۸ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - محمد - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۰۵:۳۶ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - امید - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۰۵:۴۰ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - محمد - ۱۴-۳-۱۳۹۱, ۰۵:۴۳ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - fidoman - ۱۵-۳-۱۳۹۱ ۰۱:۱۰ عصر
RE: مشکل در فرم ساز rsforme - محمد - ۱۵-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۱۴ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان