زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۱۶ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سیستم وبلاگ دهی
۱۳-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۵۸ صبح
ارسال: #2
RE: سیستم وبلاگ دهی
(۱۲-۳-۱۳۹۱ ۱۰:۵۷ عصر)tobasms نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان کسی میدونه برای راه اندازی سیستم وبلاگ دهبی به چه چبزایی لازمه؟
مثلا:
ایا مجوز لازمه
و هاست چی باشه
یه چیزایی که لازمه منظورمه
و البته هزینش چطوریه

بسته به نوع فعالیتتون باید ببینین که مجوز میخواد یانه.
عموما نمیخواد مگه اینکه بخواین تحت عنوان شرکت فعالیت کنین.

نوع هاست رو
* کدنویسی تون مشخص میکنه، مثلا برای php سیستم لینوکس میخواین
* میزان فضا رو نوع فعالیتتون و نوع کاربریتون تعیین میکنه، مثلا اگه بخواین آپلودسنتر هم داشته باشین باید فضای بیشتری بگیرین
* ترافیک ساییتون، نوع نیاز امنیتی و ...
در کل نوع هاست رو باید باتوجه به نیازتون تهیه کنین.

منظورتون از هزینه رو هم نفهمیدم که هزینه چی رو میگین.

موفق باشید.
امضاء امید
امام جواد (ع):

الْمُؤمِنُ يَحْتاجُ إلى ثَلاثِ خِصالٍ: تَوْفيقٍ مِنَ اللّهِ عَزَّوَجَلَّ، وَ واعِظٍ مِنْ نَفْسِهِ، وَ قَبُولٍ مِمَّنْ يَنْصَحُهُ

مؤمن در هر حال نيازمند به سه خصلت است:
واعظى از درون خود، توفيق از طرف خداوند متعال، قبول و پذيرش نصيحت كسى كه او را نصيحت نمايد.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط tobasms ، Reza Ganji
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
سیستم وبلاگ دهی - tobasms - ۱۲-۳-۱۳۹۱, ۱۰:۵۷ عصر
RE: سیستم وبلاگ دهی - امید - ۱۳-۳-۱۳۹۱ ۰۳:۵۸ صبح
RE: سیستم وبلاگ دهی - tobasms - ۱۳-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۱۸ صبح
RE: سیستم وبلاگ دهی - zaban26 - ۱۳-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۴۰ صبح
RE: سیستم وبلاگ دهی - امید - ۱۳-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۰۶ عصر
RE: سیستم وبلاگ دهی - shervin_20 - ۱۳-۳-۱۳۹۱, ۰۶:۲۴ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان