|
قالب آفیس (office) ،سازگار با 1.5 و 2.5
|
|
۱۲-۳-۱۳۹۱, ۰۵:۱۱ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: قالب آفیس (office) ،سازگار با 1.5 و 2.5
سلام؛
محمدجان من این قالب رو دانلود کردم.نصب میشه ولی توی قسمت مدیریت قالب ها نمیاد. از جوملا2.5 برروی لوکال استفاده می کنم. |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





