|
چرا این همه تفاوت؟
|
|
۱۱-۳-۱۳۹۱, ۰۳:۲۸ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: چرا این همه تفاوت؟
البته
در ماژول ها بخشی نیز برای سنجش ورود افراد بر اساس زمان نیز هست توی ماژول بالایی شما در تنظیماتش هست که میتونید بگید شخص بازدیدکننده اگر تا 30 دقیقه دیگه برگشت توی سایت یه آمار جدید براش اضافه کن شما میتونید با این عدد بازی کنید تا مورد نظرتون رو به دست بیارید |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
چرا این همه تفاوت؟ - hfkatebin - ۱۱-۳-۱۳۹۱, ۰۶:۴۴ صبح
RE: چرا این همه تفاوت؟ - امید - ۱۱-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۰۶ صبح
RE: چرا این همه تفاوت؟ - mal2moh - ۱۱-۳-۱۳۹۱ ۰۳:۲۸ عصر
RE: چرا این همه تفاوت؟ - rezaetemadi - ۱۱-۳-۱۳۹۱, ۱۰:۵۰ عصر
RE: چرا این همه تفاوت؟ - صدرا حسابی - ۱۱-۳-۱۳۹۱, ۱۱:۳۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





