|
ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟
|
|
۹-۳-۱۳۹۱, ۱۱:۱۷ عصر
ارسال: #8
|
|||
|
|||
|
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟
از راهنمایی همه دوستان ممنونم.
جوملای جوملا فروم را هم نصب کردم و اون هم انتخاب آیتم منو را نشون نمیداد. فکر کنم مشل از مرورگر اپرا بود چون وقتی از مرورگر IE استفاده کردم مشکل حل شد و پنجره ی انتخاب آیتم منو باز شد. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - mmohammadi - ۷-۳-۱۳۹۱, ۰۶:۲۵ عصر
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - امید - ۷-۳-۱۳۹۱, ۰۶:۴۹ عصر
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - golbazi - ۷-۳-۱۳۹۱, ۰۶:۵۴ عصر
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - mmohammadi - ۸-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۱۴ صبح
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - صدرا حسابی - ۸-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۲۱ صبح
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - mmohammadi - ۸-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۰۹ عصر
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - امید - ۹-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۲۷ صبح
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - mmohammadi - ۹-۳-۱۳۹۱ ۱۱:۱۷ عصر
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - Reza Ganji - ۱۰-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۵۹ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





