|
ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟
|
|
۸-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۲۱ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟
دلیلش اینه که همهی قالب ها در درون خودشون به صورت پیش فرض منو ندارن، اگه منویی نمایش داده نشد شما باید یک ماژول منو دانلود(یا از ماژول منوی پیش فرض جوملا استفاده کنید) و اون رو در موقعیت مناسب منتشر کنید، با عوض کردن قالب ممکنه نیاز باشه موقعیت ماژولم تغییر بدید تا در قالب جدید هم در جای مناسب نمایش داده بشه.
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - mmohammadi - ۷-۳-۱۳۹۱, ۰۶:۲۵ عصر
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - امید - ۷-۳-۱۳۹۱, ۰۶:۴۹ عصر
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - golbazi - ۷-۳-۱۳۹۱, ۰۶:۵۴ عصر
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - mmohammadi - ۸-۳-۱۳۹۱, ۱۲:۱۴ صبح
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - صدرا حسابی - ۸-۳-۱۳۹۱ ۱۲:۲۱ صبح
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - mmohammadi - ۸-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۰۹ عصر
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - امید - ۹-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۲۷ صبح
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - mmohammadi - ۹-۳-۱۳۹۱, ۱۱:۱۷ عصر
RE: ایراد قالب ها در Joomla_Persian_2.5.4؟؟؟ - Reza Ganji - ۱۰-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۵۹ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





