|
مشکل RS form
|
|
۲۲-۲-۱۳۹۱, ۰۹:۲۲ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل RS form
از بریزنگ فرم هم میتونی استفاده کنی!
توی تنظیمات لاگین قسمتی هست که صفحه بعد از ورود تعریق میشه! فرم رو با بریزنگ فرم بساز بهش منو تخصیص بده بعد لینک اونو به لاگین بعد از ورود بده! موفق باش |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل RS form - msn0098 - ۲۲-۲-۱۳۹۱, ۰۴:۰۲ عصر
RE: مشکل RS form - محمدسلیمانی - ۲۲-۲-۱۳۹۱, ۰۸:۱۳ عصر
RE: مشکل RS form - msn0098 - ۲۲-۲-۱۳۹۱, ۰۹:۱۹ عصر
RE: مشکل RS form - gogerd - ۲۲-۲-۱۳۹۱ ۰۹:۲۲ عصر
RE: مشکل RS form - محمدسلیمانی - ۲۳-۲-۱۳۹۱, ۱۲:۵۲ صبح
RE: مشکل RS form - msn0098 - ۱۱-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۲۸ صبح
RE: مشکل RS form - msn0098 - ۲۳-۲-۱۳۹۱, ۰۱:۵۹ عصر
RE: مشکل RS form - محمدسلیمانی - ۲۳-۲-۱۳۹۱, ۰۲:۱۱ عصر
RE: مشکل RS form - محمدسلیمانی - ۱۱-۳-۱۳۹۱, ۰۲:۴۴ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






