|
rtl سازي قالب
|
|
۲۰-۲-۱۳۹۱, ۰۶:۴۱ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
rtl سازي قالب
سلام
براي فارسي سازي اين قالب وقتي كه direction:rtl; را در كدها قرار ميدم مطالب تصاوير و تب ديگه نمايش داده نميشه وقتي حذف ميكنم درست ميشه جاي ديگه از اين كد استفاده كردم ولي سيستم منوهاي بالا بهم ريخت كليه كارهاي ديگه انجام داده شده تنها اين كد را قرار بگيره تمومه لطفا دوستان راهنمايي كنيد كامپوننت كي 2 را هم كه استفاده شده اونم فارسي كردم و فارسي شدش هست دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. . |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
rtl سازي قالب - aaamin - ۲۰-۲-۱۳۹۱ ۰۶:۴۱ صبح
RE: rtl سازي قالب - Reza Ganji - ۲۰-۲-۱۳۹۱, ۰۲:۳۹ عصر
RE: rtl سازي قالب - aaamin - ۲۱-۲-۱۳۹۱, ۰۵:۴۰ صبح
RE: rtl سازي قالب - Reza Ganji - ۲۱-۲-۱۳۹۱, ۰۷:۰۳ صبح
RE: rtl سازي قالب - aaamin - ۲۱-۲-۱۳۹۱, ۰۷:۳۸ صبح
RE: rtl سازي قالب - Reza Ganji - ۲۱-۲-۱۳۹۱, ۰۷:۴۴ صبح
RE: rtl سازي قالب - aaamin - ۲۱-۲-۱۳۹۱, ۰۸:۰۶ صبح
RE: rtl سازي قالب - aaamin - ۲-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۰۱ صبح
RE: rtl سازي قالب - صدرا حسابی - ۲-۳-۱۳۹۱, ۰۲:۴۷ صبح
RE: rtl سازي قالب - aaamin - ۲-۳-۱۳۹۱, ۰۴:۵۹ صبح
RE: rtl سازي قالب - صدرا حسابی - ۲-۳-۱۳۹۱, ۰۶:۲۷ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





