زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۱۰:۲۵ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای از بین بردن ستون left باید چیکار کنم؟؟؟
۶-۲-۱۳۹۱, ۰۸:۳۶ عصر
ارسال: #5
RE: برای از بین بردن ستون left باید چیکار کنم؟؟؟
آقای عمرانی این مشکل حل شد ..

سایت من بدلیل اینکه ورزشیه و هوادار زیاد داره فعلا تا وقتی که کامل نشه نمیتونم بازش کنم.
من یه دو تا مشکل دارم که اگه وقتشو دارین کمک کنید دسترسی بدم ..!!
امضاء MARKO
یا علی
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: برای از بین بردن ستون left باید چیکار کنم؟؟؟ - MARKO - ۶-۲-۱۳۹۱ ۰۸:۳۶ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان