|
پلاگین
|
|
۳-۲-۱۳۹۱, ۰۲:۱۲ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: پلاگین
فکر کنم سوالم بد پرسیدم
میخوام هر عکی که توی سایت هست به صورت لایت باکس باز شه! عکسها رو میخوام توی ادیتور تو جدول بزارم. گالری نمیخوام باشه! فقط امکانش رو میخوام چون عکسها به صورت پراکند هست! |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
RE: پلاگین - gogerd - ۳-۲-۱۳۹۱ ۰۲:۱۲ صبح
RE: پلاگین - Reza Ganji - ۳-۲-۱۳۹۱, ۰۳:۱۵ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






