|
مشکل با جی دانلود
|
|
۱۱-۱-۱۳۹۱, ۰۳:۱۸ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل با جی دانلود
ببینید دوستان من متوجه شدم خودم مشکل از کجاست ولی نمی دونم چیجوری حلش کنم حالا اگه کسی میدونه منو راهنمایی کنه ؟
مشکل از این قراره وقتی ما یه مجموعه جدید با نام فارسی می سازیم علاوه بر اینکه در دیتابیس ثبت میشه همین نام یک فولدر هم در پوشه jdownloads ساخته میشه منتهی با این نام یعنی نامش رو به این شکل نشون میده (ظ…ط¬ظ…ظˆط¹ظ‡ ظ†ظ…ظˆظ†ظ‡) . حالا که ما وقتی میخوایم یه مجموعه دیگه بسازیم که فارسی باشه بدلیل اینکه نمیتونه در پوشه jdownloads یک فولدر فارسی بسازه (اونم به خاطر اینکه برای هر مجموعه فارسی فولدری که ایجاد میشه با همین نام "ظ…ط¬ظ…ظˆط¹ظ‡ ظ†ظ…ظˆظ†ظ‡" میخواد ایجاد کنه چون نمیتونه نام درست رو ایجاد کنه.) برا همین این خطا رو میده یک فولدر قبلا با همین نام ایجاد شده . حالا اگه وارد این فولدر jdownloads بشی و دستی نام اون پوشه قبلی رو عوض کنی دوباره میشه یه مجموعه جدید ساخت اما فقط یکی و دوباره همون مشکل هست . حالا یکی از دوستان راهنمایی کنه چیجوری میشه کاری کرد که فولدری که ایجاد میشه با نام خودش باشه نه ابه این شکل {ظ…ط¬ظ…ظˆط¹ظ‡ ظ†ظ…ظˆظ†ظ‡}. از بزرگان انجمن خواهشمندم راهنمایی کنند. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل با جی دانلود - alim123 - ۱۰-۱-۱۳۹۱, ۰۶:۳۸ عصر
RE: مشکل با جی دانلود - mal2moh - ۱۰-۱-۱۳۹۱, ۰۷:۱۹ عصر
RE: مشکل با جی دانلود - alim123 - ۱۰-۱-۱۳۹۱, ۰۷:۴۱ عصر
RE: مشکل با جی دانلود - mal2moh - ۱۰-۱-۱۳۹۱, ۰۷:۴۸ عصر
RE: مشکل با جی دانلود - alim123 - ۱۱-۱-۱۳۹۱ ۰۳:۱۸ صبح
RE: مشکل با جی دانلود - امیررضا مرتضوی - ۱۲-۱-۱۳۹۱, ۱۲:۰۰ صبح
RE: مشکل با جی دانلود - zero0o - ۲۳-۲-۱۳۹۱, ۰۵:۱۷ صبح
RE: مشکل با جی دانلود - sasanu - ۲۳-۲-۱۳۹۱, ۰۴:۳۴ عصر
RE: مشکل با جی دانلود - zero0o - ۲۴-۲-۱۳۹۱, ۱۱:۳۹ صبح
RE: مشکل با جی دانلود - ZebelKhan - ۱-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۱۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






