|
یه کمک و یه خواهش ..!!!
|
|
۵-۱-۱۳۹۱, ۰۶:۰۲ عصر
ارسال: #11
|
|||
|
|||
|
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!!
سلام
به نظر میرسه با استفاده از رنگهای دیگر مثلا مشکی یا قرمز و ... و ایجاد کنتراست در کلیت مجموعه مشکل گرافیکی سایت حل بشه مثلا روی هدر از بالا به پایین گرادیانت مشکی اضافه کن یا کلاً رنگشو مشکی کنید و یا ... همون طور که اساتید فرمودند، فاصله بین موقعیت ها زیاده اگر میتونی استروک مشکی دور اسلاید شو را کم کنید تصاویر نباید از فرم اصلی خارج شوند (دفرمه نباشند) تصویر brownModuleHeader.jpg اگر نوانس مشکی بیاد بالا و البته درصد مشکی آن بیشتر باشه بهتره رنگ منو انتخاب شده خیلی سرده شاد باشید و شادی بخش دیگران |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۲۷-۱۲-۱۳۹۰, ۱۰:۵۱ عصر
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - شاهین سمیع عادل - ۲۷-۱۲-۱۳۹۰, ۱۱:۲۲ عصر
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - mal2moh - ۲۸-۱۲-۱۳۹۰, ۱۲:۲۴ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۲۸-۱۲-۱۳۹۰, ۰۲:۵۷ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - toos - ۲۸-۱۲-۱۳۹۰, ۱۱:۳۹ عصر
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۲۹-۱۲-۱۳۹۰, ۱۲:۲۵ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - محمدسلیمانی - ۲۹-۱۲-۱۳۹۰, ۰۳:۲۸ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - mal2moh - ۲۹-۱۲-۱۳۹۰, ۰۶:۰۳ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۲۹-۱۲-۱۳۹۰, ۰۶:۴۶ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - امیررضا مرتضوی - ۲-۱-۱۳۹۱, ۰۶:۰۴ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - mahan - ۵-۱-۱۳۹۱ ۰۶:۰۲ عصر
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۸-۴-۱۳۹۱, ۰۷:۵۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






