|
یه کمک و یه خواهش ..!!!
|
|
۲۹-۱۲-۱۳۹۰, ۰۳:۲۸ صبح
ارسال: #7
|
|||
|
|||
|
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!!
دوست من ناراحت نشی ولی خوب راست میگن بنده های خدا
از نظر ساختار که خودت نگاه میکنی خوبه ولی از نظر مشتری و بازدید کننده اولین چیزی که راجب یک سایت به زبون میارن "سایت زیبایی" است. پس گرافیک خیلی مهمه به نظر من هدر و تصاویر تماس با ما، پروژه ها ، درباره ما رو عوض کن و از تصاویر کلیشه ای و تکراری که تقریبا همه استفاده کردن استفاده نکن در ضما دوستان این همه زحمت کشیدند سایتت و انالیز کردند و شما هیچکوم و به کار نگرفتی و میگی همه این کارها رو کردی.!!!! شما نباید خسته بشی و حتما این سختگیری مشتری باعث پیشرفت خودت میشه به شرطی که متوقف نشی. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۲۷-۱۲-۱۳۹۰, ۱۰:۵۱ عصر
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - شاهین سمیع عادل - ۲۷-۱۲-۱۳۹۰, ۱۱:۲۲ عصر
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - mal2moh - ۲۸-۱۲-۱۳۹۰, ۱۲:۲۴ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۲۸-۱۲-۱۳۹۰, ۰۲:۵۷ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - toos - ۲۸-۱۲-۱۳۹۰, ۱۱:۳۹ عصر
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۲۹-۱۲-۱۳۹۰, ۱۲:۲۵ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - محمدسلیمانی - ۲۹-۱۲-۱۳۹۰ ۰۳:۲۸ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - mal2moh - ۲۹-۱۲-۱۳۹۰, ۰۶:۰۳ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۲۹-۱۲-۱۳۹۰, ۰۶:۴۶ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - امیررضا مرتضوی - ۲-۱-۱۳۹۱, ۰۶:۰۴ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - mahan - ۵-۱-۱۳۹۱, ۰۶:۰۲ عصر
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۸-۴-۱۳۹۱, ۰۷:۵۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






