زمان کنونی: ۷-۴-۱۴۰۵, ۰۱:۰۳ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یه کمک و یه خواهش ..!!!
۲۸-۱۲-۱۳۹۰, ۱۲:۲۴ صبح
ارسال: #3
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!!
نکته بسیار مهم
کیفیت بسیار بالای تصاویر البته بهینه شده همیشه در اولین نگاه بالاترین نمره رو بهت میده
بگرد دنبال تصاویر با کیفیت بالا
سعی کن عکس هات از فرم اصلی خارج نشن یعنی توی فتوشاپ transform رو جوری حرکت بده تا اندازه واقعی رو داشته باشی
(یه وب دیزاین حتما باید یک گرافیست حرفه ای هم باشه )
رنگ زمینه در حدود 10 دقیقه کار کردن خستگی و زدگی میاره رنگش رو با خاکستری تیره عوض کن و سایر اجزای سایت هم بر اساس نارنجی تیره و خاکستری تیره تنظیم کن
کارهای برق و الکترونیک می بایست از رنگ های تندی مانند قرمز آتشی و نارنجی که زدی هم خوبه و مشکی استفاده بشه
هدر سایت همیشه زیباترین و بالاترین نمره رو داره پس اون رو بر دار و طرح گرافیکی اروپایی و بسیار شیکی بزن
رنگ عنوان ماژول ها به زمینه نمیاد
گاهی اوقات تضادها باعث زیبایی خواهند بود و خیلی اوقات هم برعکس که شما حالت دوم هستید اگر به مشکی برده میشدند جلوه زیباتری خواهد داشت چرا که روی رنگ زیبای نارنجی شما سفید و مشکی بی نظیر است
نمونه ای که گذاشتی به نظرم به هم ریخته است که میشه خیلی خیلی زیباتر و عالی تر از اون با همون تکنیک های رنگ ایجاد کرد
مال شما مثل خیلی سایت های دیگه است از لحاظ موقعیت ها اما اونی که بهتون گفته یه چیز خاصیه که میشه عالی تر و جذاب تر از اون در آورد
در کل خوب بخون البته پیشنهاد هستن
عکس های با وضوح بالا و کیفیت چشمگیر البته بهینه شده
جلوگیری از ، از فرم خارج شدن تصاویر مانند تصویری که زیر هدر گذاشتی
ترکیب رنگ عالی و خلق تصاویر گرافیکی
کم کردن فواصل موقعیت ها

خسته شدم
موفق باشید
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji ، مرتضی محمدجانی ، MARKO ، محمدسلیمانی
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۲۷-۱۲-۱۳۹۰, ۱۰:۵۱ عصر
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - mal2moh - ۲۸-۱۲-۱۳۹۰ ۱۲:۲۴ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۲۸-۱۲-۱۳۹۰, ۰۲:۵۷ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - toos - ۲۸-۱۲-۱۳۹۰, ۱۱:۳۹ عصر
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۲۹-۱۲-۱۳۹۰, ۱۲:۲۵ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - محمدسلیمانی - ۲۹-۱۲-۱۳۹۰, ۰۳:۲۸ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - mal2moh - ۲۹-۱۲-۱۳۹۰, ۰۶:۰۳ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۲۹-۱۲-۱۳۹۰, ۰۶:۴۶ صبح
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - mahan - ۵-۱-۱۳۹۱, ۰۶:۰۲ عصر
RE: یه کمک و یه خواهش ..!!! - MARKO - ۸-۴-۱۳۹۱, ۰۷:۵۶ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان