|
استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی
|
|
۱۰-۱۱-۱۳۹۰, ۱۲:۰۰ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی
خوب اینایی که شما گفتید درست، اما انتخاب قالبی توی این تنظیمات نیست، من برای اون پرسیدم.
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - lesso2 - ۹-۱۱-۱۳۹۰, ۰۶:۵۸ عصر
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - محمدسلیمانی - ۹-۱۱-۱۳۹۰, ۱۰:۳۵ عصر
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - lesso2 - ۹-۱۱-۱۳۹۰, ۱۱:۲۰ عصر
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - memare-ahvaz - ۹-۱۱-۱۳۹۰, ۱۱:۵۱ عصر
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - lesso2 - ۱۰-۱۱-۱۳۹۰ ۱۲:۰۰ صبح
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - memare-ahvaz - ۱۰-۱۱-۱۳۹۰, ۱۲:۰۷ صبح
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - lesso2 - ۱۰-۱۱-۱۳۹۰, ۱۲:۱۳ صبح
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - memare-ahvaz - ۱۰-۱۱-۱۳۹۰, ۱۲:۱۶ صبح
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - Reza Ganji - ۱۰-۱۱-۱۳۹۰, ۰۱:۵۳ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





