زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۰۴:۰۲ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی
۹-۱۱-۱۳۹۰, ۱۱:۲۰ عصر
ارسال: #3
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی
تنظیمات ماژول دقیقا کجاست؟
گزینه اش رو پیدا نکردم
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - lesso2 - ۹-۱۱-۱۳۹۰ ۱۱:۲۰ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان