|
استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی
|
|
۹-۱۱-۱۳۹۰, ۰۶:۵۸ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
سلام دوستان
من دارم از دو تا قالب برای یک سایت استفاده میکنم، میتونم برای ماژولی که میخوام استفاده کنم دو تا موقعیت تعریف کنم؟ یعنی توی قالب اول مثلا تو موقعیت user1 باشه، تو قالب دوم تو موقعیت banner2، میشه همچین کاری کرد؟ بعد چجوری به یک html دستی استایل بدم؟ الان مثلا من یک عکس گذاشتم اما نمیتونم مختصاتش رو تغییر بدم |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - lesso2 - ۹-۱۱-۱۳۹۰ ۰۶:۵۸ عصر
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - محمدسلیمانی - ۹-۱۱-۱۳۹۰, ۱۰:۳۵ عصر
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - lesso2 - ۹-۱۱-۱۳۹۰, ۱۱:۲۰ عصر
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - memare-ahvaz - ۹-۱۱-۱۳۹۰, ۱۱:۵۱ عصر
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - lesso2 - ۱۰-۱۱-۱۳۹۰, ۱۲:۰۰ صبح
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - memare-ahvaz - ۱۰-۱۱-۱۳۹۰, ۱۲:۰۷ صبح
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - lesso2 - ۱۰-۱۱-۱۳۹۰, ۱۲:۱۳ صبح
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - memare-ahvaz - ۱۰-۱۱-۱۳۹۰, ۱۲:۱۶ صبح
RE: استفاده از یک ماژول در دو قالب در یک سایت و استایل دادن به html دستی - Reza Ganji - ۱۰-۱۱-۱۳۹۰, ۰۱:۵۳ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





