|
مشکل بعد از انتقال به سرور جدید!
|
|
۵-۱۱-۱۳۹۰, ۱۱:۲۴ عصر
ارسال: #6
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید!
JFTP::login: Unable to login
JFTP::store: Unable to use passive mode هشدار - ناموفق در انتقال فایل ایراد ، قادر به آپلود فایل نیست |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۷:۵۰ صبح
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - مرتضی محمدجانی - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۸:۱۵ صبح
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۸:۵۱ صبح
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - محمدسلیمانی - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۱۹ عصر
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۹:۰۴ عصر
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۵-۱۱-۱۳۹۰ ۱۱:۲۴ عصر
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - مرتضی محمدجانی - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۱۱:۳۵ عصر
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۶-۱۱-۱۳۹۰, ۱۲:۱۲ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






