|
مشکل بعد از انتقال به سرور جدید!
|
|
۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۹:۰۴ عصر
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید!
دوست خوبم مسیر اف تی پی رو هم چک کردم،جوملا به اف تی پی هم دسترسی ندارد!
در حقیقت جوملا اونر شناسایی نمی شود،میدانم که مربوط به تنظیمات خاصی در هاست و سیستم kloxo است. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۷:۵۰ صبح
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - مرتضی محمدجانی - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۸:۱۵ صبح
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۸:۵۱ صبح
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - محمدسلیمانی - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۱۹ عصر
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۵-۱۱-۱۳۹۰ ۰۹:۰۴ عصر
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۱۱:۲۴ عصر
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - مرتضی محمدجانی - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۱۱:۳۵ عصر
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۶-۱۱-۱۳۹۰, ۱۲:۱۲ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






