|
مشکل بعد از انتقال به سرور جدید!
|
|
۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۸:۱۵ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید!
یعنی چی اعمال نمیشه؟
پرمیشن را که انتخاب میکنید روی فایل و تغییر می دهید بعد از ذخیره سازی دسترسی اعمال نمیشود؟ دسترسی اف تی پی را نگاه کنید. اگر میشود در مورد مشکل خود بیشتر توضیح دهید.
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۷:۵۰ صبح
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - مرتضی محمدجانی - ۵-۱۱-۱۳۹۰ ۰۸:۱۵ صبح
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۸:۵۱ صبح
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - محمدسلیمانی - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۱۹ عصر
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۰۹:۰۴ عصر
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۱۱:۲۴ عصر
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - مرتضی محمدجانی - ۵-۱۱-۱۳۹۰, ۱۱:۳۵ عصر
RE: مشکل بعد از انتقال به سرور جدید! - amirhessam - ۶-۱۱-۱۳۹۰, ۱۲:۱۲ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






