|
ورود به سی پنل
|
|
۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۴:۵۰ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: ورود به سی پنل
احتمالا آی پی شما مسدود شده و با تغییر آی پی میتونی وارد بشی !
مودم ای دی اس ال رو خاموش کن وبعد از یک دقیقه روشن کن و سیستم هم ری استارت کن |
|||
|
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






