|
ورود به سی پنل
|
|
۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۴:۴۱ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: ورود به سی پنل
از برنامه های ftp استفاده نمیکنی؟
اگه استفاده میکنی و باز نمیشه با میزبان هاست تماس بگیر اگه باز شد بروزرت مشکل داره از یه بروزر دیگه استفاده کن آنتی ویروس و یا زون الارم استفاده نمیکنی؟ ممکنه پورتی که برای ورود به هاست لازم داری بسته شده |
|||
|
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






