زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۰۵ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ورود به سی پنل
۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۴:۴۱ صبح
ارسال: #4
RE: ورود به سی پنل
از برنامه های ftp استفاده نمیکنی؟
اگه استفاده میکنی و باز نمیشه با میزبان هاست تماس بگیر
اگه باز شد بروزرت مشکل داره از یه بروزر دیگه استفاده کن

آنتی ویروس و یا زون الارم استفاده نمیکنی؟
ممکنه پورتی که برای ورود به هاست لازم داری بسته شده
امضاء محمدسلیمانی
چالش هاتو محدود نکن، محدودیت هاتو به چالش بکش

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji ، صدرا حسابی ، محمدرضا بهارلو
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
ورود به سی پنل - محمدرضا بهارلو - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۴:۱۹ صبح
RE: ورود به سی پنل - محمدسلیمانی - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۴:۲۸ صبح
RE: ورود به سی پنل - محمدرضا بهارلو - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۴:۳۱ صبح
RE: ورود به سی پنل - محمدسلیمانی - ۲-۱۱-۱۳۹۰ ۰۴:۴۱ صبح
RE: ورود به سی پنل - Reza Ganji - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۴:۵۰ صبح
RE: ورود به سی پنل - صدرا حسابی - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۴:۵۷ صبح
RE: ورود به سی پنل - محمدرضا بهارلو - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۰۲ صبح
RE: ورود به سی پنل - محمدسلیمانی - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۱۴ صبح
RE: ورود به سی پنل - Reza Ganji - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۱۵ صبح
RE: ورود به سی پنل - محمدرضا بهارلو - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۱۸ صبح
RE: ورود به سی پنل - Reza Ganji - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۲۲ صبح
RE: ورود به سی پنل - محمدرضا بهارلو - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۲۶ صبح
RE: ورود به سی پنل - Reza Ganji - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۲۸ صبح
RE: ورود به سی پنل - محمدرضا بهارلو - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۳۲ صبح
RE: ورود به سی پنل - مرتضی محمدجانی - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۳۸ صبح
RE: ورود به سی پنل - محمدرضا بهارلو - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۴۴ صبح
RE: ورود به سی پنل - مرتضی محمدجانی - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۵۴ صبح
RE: ورود به سی پنل - محمدرضا بهارلو - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۵۹ صبح
RE: ورود به سی پنل - مرتضی محمدجانی - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۶:۰۶ صبح
RE: ورود به سی پنل - محمدرضا بهارلو - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۶:۰۹ صبح
RE: ورود به سی پنل - gogerd - ۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۵:۵۳ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان