زمان کنونی: ۲-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۰۵ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


موضوع بسته شده است 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کامپونت منوساز Swmenu فارسی
۲۵-۱۰-۱۳۹۰, ۰۵:۰۴ عصر
ارسال: #7
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی
یعنی این ترجمه با ترجمه شما فرقی نمیکنه ؟
امضاء Reza Ganji
انجمن پارس جوم
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
بازگشت به بالا
موضوع بسته شده است 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی - Reza Ganji - ۲۴-۱۰-۱۳۹۰, ۰۲:۱۴ صبح
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی - Reza Ganji - ۲۵-۱۰-۱۳۹۰ ۰۵:۰۴ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان