|
کامپونت منوساز Swmenu فارسی
|
|
۲۵-۱۰-۱۳۹۰, ۰۶:۵۳ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی
آقای پردل کاملا درست میگن من عید نوروز بود که یادم میاد از این افزونه رو ترجمه کرده بودند حتی من بخاطر مبتدی بودنم کلی مشکل داشتم که برام رفع کردند البته اقای بهار لو قصدی نداشتند ولی تقریبا همه میدونن آقای پردل مدتها قبل زحمت این افزونه رو کشیده بودند
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
کامپونت منوساز Swmenu فارسی - محمدرضا بهارلو - ۲۳-۱۰-۱۳۹۰, ۰۹:۰۳ عصر
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی - Mojtaba Pordel - ۲۳-۱۰-۱۳۹۰, ۱۱:۲۲ عصر
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی - Reza Ganji - ۲۴-۱۰-۱۳۹۰, ۰۲:۱۴ صبح
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی - محمدرضا بهارلو - ۲۴-۱۰-۱۳۹۰, ۰۷:۱۶ صبح
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی - Mojtaba Pordel - ۲۵-۱۰-۱۳۹۰, ۰۳:۴۸ عصر
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی - محمدسلیمانی - ۲۵-۱۰-۱۳۹۰ ۰۶:۵۳ صبح
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی - Reza Ganji - ۲۵-۱۰-۱۳۹۰, ۰۵:۰۴ عصر
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی - Mojtaba Pordel - ۲۵-۱۰-۱۳۹۰, ۰۵:۱۱ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





