زمان کنونی: ۲-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۰۶ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


موضوع بسته شده است 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کامپونت منوساز Swmenu فارسی
۲۴-۱۰-۱۳۹۰, ۰۲:۱۴ صبح
ارسال: #3
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی
درود
من پرسیدم دوباره ترجمه کردند و در سایت قرار داده اند .
امضاء Reza Ganji
انجمن پارس جوم
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط محمدرضا بهارلو ، محمدسلیمانی ، شاهین سمیع عادل
موضوع بسته شده است 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی - Reza Ganji - ۲۴-۱۰-۱۳۹۰ ۰۲:۱۴ صبح
RE: کامپونت منوساز Swmenu فارسی - Reza Ganji - ۲۵-۱۰-۱۳۹۰, ۰۵:۰۴ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان