|
کمک برای افکت لوگو
|
|
۲۰-۱۰-۱۳۹۰, ۰۲:۱۲ صبح
ارسال: #7
|
|||
|
|||
|
RE: کمک برای افکت لوگو
ببین دوست من به این راحتیا گه آشنایی نداشته باشی با برنامه های مرتبط گرافیکی نمی تونی چیزی که می خوای رو در بیاری، اولا کیفیت عکست خیلی پایینه، باید حداقل یه نمونه وکتور داشته باشی یا از این درست کنی وکتورش رو اول، چرخیدن و برق زدن کاری نداره ولی برای پر پر شدن باید نمونت سه بعدی بشه که خود برنامه ها 2d تا حدی می تونن شبیه سازی کنن واسه این کارا ولی چیز خوبی شاید نشه، و خب می خوای چی کار کنی دقیقا، پر پر بشه و بعد دوباره سر جاش برگرده؟ یعنی قراره یه افکت تکرار شونده داشته باشه، این جوری باشه چیز خوبی در نمی آد...
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
کمک برای افکت لوگو - gogerd - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۶:۵۳ صبح
RE: کمک برای افکت لوگو - محمدسلیمانی - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۴:۱۱ عصر
RE: کمک برای افکت لوگو - gogerd - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۵:۲۹ عصر
RE: کمک برای افکت لوگو - محمدسلیمانی - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۶:۵۲ عصر
RE: کمک برای افکت لوگو - mahdi71 - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۷:۰۳ عصر
RE: کمک برای افکت لوگو - gogerd - ۲۰-۱۰-۱۳۹۰, ۰۱:۴۴ صبح
RE: کمک برای افکت لوگو - صدرا حسابی - ۲۰-۱۰-۱۳۹۰ ۰۲:۱۲ صبح
RE: کمک برای افکت لوگو - محمدسلیمانی - ۲۰-۱۰-۱۳۹۰, ۰۳:۲۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





