زمان کنونی: ۲-۴-۱۴۰۵, ۱۲:۰۷ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کمک برای افکت لوگو
۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۵:۲۹ عصر
ارسال: #3
RE: کمک برای افکت لوگو
راستشو بخوای تنها چیزی که از این لوگو دارم همین فایل که پیوست کردم دیگه هیچ چی ازش ندارم وگرنه نوکرتم بودم.
ممنون میشم اگه با این میتونی کاری بکنی برام اگه نه که بازم ممنون.
امضاء gogerd
انسانهای بزرگ برای حل یک مشکل یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
کمک برای افکت لوگو - gogerd - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۶:۵۳ صبح
RE: کمک برای افکت لوگو - محمدسلیمانی - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۴:۱۱ عصر
RE: کمک برای افکت لوگو - gogerd - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰ ۰۵:۲۹ عصر
RE: کمک برای افکت لوگو - محمدسلیمانی - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۶:۵۲ عصر
RE: کمک برای افکت لوگو - mahdi71 - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۷:۰۳ عصر
RE: کمک برای افکت لوگو - gogerd - ۲۰-۱۰-۱۳۹۰, ۰۱:۴۴ صبح
RE: کمک برای افکت لوگو - صدرا حسابی - ۲۰-۱۰-۱۳۹۰, ۰۲:۱۲ صبح
RE: کمک برای افکت لوگو - محمدسلیمانی - ۲۰-۱۰-۱۳۹۰, ۰۳:۲۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان