|
کمک برای افکت لوگو
|
|
۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۵:۲۹ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: کمک برای افکت لوگو
راستشو بخوای تنها چیزی که از این لوگو دارم همین فایل که پیوست کردم دیگه هیچ چی ازش ندارم وگرنه نوکرتم بودم.
ممنون میشم اگه با این میتونی کاری بکنی برام اگه نه که بازم ممنون. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
کمک برای افکت لوگو - gogerd - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۶:۵۳ صبح
RE: کمک برای افکت لوگو - محمدسلیمانی - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۴:۱۱ عصر
RE: کمک برای افکت لوگو - gogerd - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰ ۰۵:۲۹ عصر
RE: کمک برای افکت لوگو - محمدسلیمانی - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۶:۵۲ عصر
RE: کمک برای افکت لوگو - mahdi71 - ۱۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۷:۰۳ عصر
RE: کمک برای افکت لوگو - gogerd - ۲۰-۱۰-۱۳۹۰, ۰۱:۴۴ صبح
RE: کمک برای افکت لوگو - صدرا حسابی - ۲۰-۱۰-۱۳۹۰, ۰۲:۱۲ صبح
RE: کمک برای افکت لوگو - محمدسلیمانی - ۲۰-۱۰-۱۳۹۰, ۰۳:۲۱ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






