|
ثبت رویداد در جومسوشل فارسی
|
|
۳۰-۹-۱۳۹۰, ۰۲:۱۶ صبح
ارسال: #7
|
|||
|
|||
|
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی
دوست عزیز
جومسوشال که دوستان جومفا و جومینا فارسی کردن جلالی نشده ، فقط یه کانورتور گذاشته که به صورت سطحی جلالی رو نشون میده ولی دیتا بیس اصلی هنوز میلادی . شما اگه تاریخ رو به مثلا 2013 عوض کنید درست میشه. با تشکر |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - کاوه - ۱۴-۹-۱۳۹۰, ۰۶:۴۴ صبح
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - Pourdaryaei - ۱۴-۹-۱۳۹۰, ۰۷:۲۴ صبح
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - کاوه - ۱۴-۹-۱۳۹۰, ۰۷:۳۹ صبح
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - Pourdaryaei - ۱۴-۹-۱۳۹۰, ۰۷:۵۶ صبح
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - کاوه - ۱۴-۹-۱۳۹۰, ۰۸:۰۷ صبح
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - Pourdaryaei - ۱۴-۹-۱۳۹۰, ۰۸:۱۲ صبح
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - nimah2o - ۳۰-۹-۱۳۹۰ ۰۲:۱۶ صبح
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - zaban26 - ۳۰-۹-۱۳۹۰, ۰۲:۲۸ صبح
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - کاوه - ۱-۱۰-۱۳۹۰, ۱۲:۴۹ صبح
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - احسان افشاری - ۱-۱۰-۱۳۹۰, ۰۲:۰۴ صبح
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - Reza Ganji - ۱-۱۰-۱۳۹۰, ۰۳:۱۴ صبح
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - zaban26 - ۱-۱۰-۱۳۹۰, ۰۴:۴۴ صبح
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - کاوه - ۹-۱۰-۱۳۹۰, ۰۵:۱۷ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





