زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۰۸:۴۰ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ثبت رویداد در جومسوشل فارسی
۳۰-۹-۱۳۹۰, ۰۲:۱۶ صبح
ارسال: #7
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی
دوست عزیز
جومسوشال که دوستان جومفا و جومینا فارسی کردن جلالی نشده ، فقط یه کانورتور گذاشته که به صورت سطحی جلالی رو نشون میده ولی دیتا بیس اصلی هنوز میلادی .
شما اگه تاریخ رو به مثلا 2013 عوض کنید درست میشه.

با تشکر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط کاوه
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: ثبت رویداد در جومسوشل فارسی - nimah2o - ۳۰-۹-۱۳۹۰ ۰۲:۱۶ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان