|
در این سایت از چه نوع اسلاید شو استفاده شده
|
|
۱۷-۷-۱۳۹۰, ۰۷:۲۷ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: در این سایت از چه نوع اسلاید شو استفاده شده
از افزونه YOOcarousel استفاده شده
دمو رو هم میتونید در لینک زیر ببینید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
در این سایت از چه نوع اسلاید شو استفاده شده - ariatm - ۱۷-۷-۱۳۹۰, ۰۴:۰۱ صبح
RE: در این سایت از چه نوع اسلاید شو استفاده شده - پیام عمرانی - ۱۷-۷-۱۳۹۰ ۰۷:۲۷ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





