|
فارسی سازی قالب Cloudbase 2.0
|
|
۱۶-۷-۱۳۹۰, ۰۷:۳۰ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
فارسی سازی قالب Cloudbase 2.0
با سلام دیدم آقای گنجی زحمت کشیدن و قالب زیبای Cloudbase 2.0 رو در انجمن قرار دادن تصمیم گرفتم از دوستان عزیز راهنمایی بخوام و فارسیش کنم. ناگفته نباشد که من تا حالا این کار رو نکردم ولی فکر میکنم اگر مثل همیشه دوستان راهنمایی بفرمایند میشه فارسیش کرد
خوب من بسم ا... رو گفتم دوستان ممنون میشم بفرمایید برای فارسی کردن این قالب چه مراحلی باید انجام بشه؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
فارسی سازی قالب Cloudbase 2.0 - Reza64 - ۱۶-۷-۱۳۹۰ ۰۷:۳۰ صبح
RE: فارسی سازی قالب Cloudbase 2.0 - صابرمحمدی - ۱۶-۷-۱۳۹۰, ۰۶:۱۷ عصر
RE: فارسی سازی قالب Cloudbase 2.0 - Reza Ganji - ۱۶-۷-۱۳۹۰, ۰۶:۲۲ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





