|
مشکل در نصب xampp یا wamp
|
|
۱۰-۱۱-۱۳۹۶, ۰۸:۰۳ عصر
ارسال: #35
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در نصب xampp یا wamp
سلام
نسخه لاراگون رو دانلود کردم.وارد phpmyadmin نمی شود ارور 403 می دهد؟ |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





