|
اشغال شدن بیش از حد فضای هاست
|
|
۱-۱۲-۱۳۹۳, ۰۵:۰۳ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
اشغال شدن بیش از حد فضای هاست
سلام؛ وقت بخیر
من محتویات بسته نصبی رو دارم به صورت جداگانه (اینترنت قطعی داشت و یکباره نمیشد) آپلود می کنم. با این وجود به دلیل قطعی اینترنت، بعضی فایل ها مثلا 40 یا 20 درصدشون آپلود میشد و بعد قطع میشد. وقتی رفرش می کردم یا روت رو مجدد باز می کردم، بعضی از این فایل ها مقداریش آپلود شده و روی هاست بود و برخی نه؛ اونایی که بود رو حذف می کردم با این وجود فایل هایی که آپلودشون نصفه مونده بود و روی هاست هم نبودن، به حجم هاست اضافه می کنن به طوری که الان نزدیک به 700 مگا بایت فضا رو اشغال کردن (حجم بسته نصبی 200 بود.) سطل زباله هاست رو هم پاک کردم. چطوری این میزان حجمی که اشغال شده رو خالی کنم؟ |
|||
|
۱-۱۲-۱۳۹۳, ۰۶:۳۱ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: اشغال شدن بیش از حد فضای هاست
پیشنهاد میکنم به مدیرهاستتون بگید هاست رو براتون ریست کنند
بعد برای آپلود فایل از کلاینت استفاده کنید من SmartFTP رو پیشنهاد میکنم ؛ همینطور FileZilla که رایگان هست |
|||
|
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان







