|
نیازبه یک تب ساز ساده
|
|
۳-۸-۱۳۹۳, ۰۶:۰۹ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
نیازبه یک تب ساز ساده
سلام.نیازبه یک تب ساز ساده داریم.
الان از sp tab استفاده کردیم خوب نیست چون وقتی سایت بالامیاداول به شکل یه خطه بعد لود میشه....tabs_gk5 هم استفاده کردیم جالب نیست. افزونه مناسب تری هست؟ |
|||
|
۳-۸-۱۳۹۳, ۰۷:۴۳ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: نیازبه یک تب ساز ساده
از BT Tabs استفاده کمن هم رایگان داره هم تجاری
|
|||
|
|
۷-۸-۱۳۹۳, ۰۴:۴۵ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: نیازبه یک تب ساز ساده
این افزونه روازکجادانلودکنم؟؟؟ چیزدیگه ای نیست؟
|
|||
|
۷-۸-۱۳۹۳, ۰۵:۰۲ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: نیازبه یک تب ساز ساده
ماژول تب ساز SP-tabs از اینم میتونید استفاده کنید.
![]()
|







