پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
تمام نوشته هایی ک من وارد کردم به صورت علامت سوال تبدیل شده ( بعد از انتقال به هاست) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: تمام نوشته هایی ک من وارد کردم به صورت علامت سوال تبدیل شده ( بعد از انتقال به هاست) (/thread-8856.html)



تمام نوشته هایی ک من وارد کردم به صورت علامت سوال تبدیل شده ( بعد از انتقال به هاست) - vahid162 - ۱۳-۸-۱۳۹۱ ۱۰:۴۸ عصر

سلام.
تمام نوشته هایی ک من وارد کردم چ منو ها ، چ متن ها همه به صورت علامت سوال در اومده..ولی قسمتهایی ک به صورت ورودی rss یا خوده کامپنونت ها ایجاد کرده مشکلی ندارن
این مشکل وقتی ب وجود اومد ک سایت رو از لوکال یه هاست انتقال دادم
البته دیتابیسم بر روی لوکال mysqli بود
دیتابیسی هم ک اکسپورت و بعد اینپورت کردم بر رو utf-8 بود..
mysql رو هم با dreamweaver باز کارم..هیچ مشکلی نداشت..داخل mysql اکسپورت شده از لوکال همه ی متن هایی ک وارد کردم درست بود..
مشکل از کجا میتونه باشه؟


RE: تمام نوشته هایی ک من وارد کردم به صورت علامت سوال تبدیل شده ( بعد از انتقال به هاست) - vahid162 - ۱۴-۸-۱۳۹۱ ۰۲:۳۸ صبح

(۱۳-۸-۱۳۹۱ ۱۰:۴۸ عصر)vahid162 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام.
تمام نوشته هایی ک من وارد کردم چ منو ها ، چ متن ها همه به صورت علامت سوال در اومده..ولی قسمتهایی ک به صورت ورودی rss یا خوده کامپنونت ها ایجاد کرده مشکلی ندارن
این مشکل وقتی ب وجود اومد ک سایت رو از لوکال یه هاست انتقال دادم
البته دیتابیسم بر روی لوکال mysqli بود
دیتابیسی هم ک اکسپورت و بعد اینپورت کردم بر رو utf-8 بود..
mysql رو هم با dreamweaver باز کارم..هیچ مشکلی نداشت..داخل mysql اکسپورت شده از لوکال همه ی متن هایی ک وارد کردم درست بود..
مشکل از کجا میتونه باشه؟

کسی نیست جوابی بده؟


RE: تمام نوشته هایی ک من وارد کردم به صورت علامت سوال تبدیل شده ( بعد از انتقال به هاست) - Reza Ganji - ۱۴-۸-۱۳۹۱ ۰۳:۳۹ صبح

ابتدا دیتابیسی رو که میسازید روی utf-8 قرار دهید میتونید قبل از ایمپورت دیتابیس به پی اچ پی مای ادمین هاست برید و کالکشن رو یو تی اف 8 بزارید و بعد از اون دیتابیس رو ایمپورت کنید.
البته بهتره شما از mysql استفاده کنید نه از mysqli .برای این منظور باید در فای کانفیگوریشن هم ببینید که مای اس کیوال باشه
قبل از هر چیز هم میتوید یکبار جداول دیتابیس رو به utf-8 تبدیل و تست کنید.و اگر نشد از ابتدا مراحل رو انجام بدید .


RE: تمام نوشته هایی ک من وارد کردم به صورت علامت سوال تبدیل شده ( بعد از انتقال به هاست) - vahid162 - ۱۴-۸-۱۳۹۱ ۰۴:۳۶ صبح

ممنون از جوابتون..دارم امتحانش میکنم..ولی من سایتمو ساختم.اماده کردم..با این اوضاع میشه mysqli رو به mysql تغییر داد..اگه میشه بگید از داخل لوکای این کار رو کنم یا بعد از اکسپورت گرفتن هم میشه؟یعنی فایل رو بخوام داخل دیتابیس هاست اینپورت کنم هم میشه تبدیلش کرد؟


RE: تمام نوشته هایی ک من وارد کردم به صورت علامت سوال تبدیل شده ( بعد از انتقال به هاست) - Reza Ganji - ۱۴-۸-۱۳۹۱ ۰۴:۴۰ صبح

بله این امکان هست و فقط کافیست در داخل فایل کانفیگوریشن این تغییر رو اعمال کنید.
برای انتقال سایت هم بهتره از کامپوننت آکیبا بک آپ استفاده کنید و یا سایر افزونه های ساخت بسته نصبی چون کار شما را بسیار اسان میکند و مانند یک جوملا بسته جدید رو نصب میکنید.