پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
راست چین کردن منو - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: راست چین کردن منو (/thread-7296.html)



راست چین کردن منو - nohz - ۲۸-۴-۱۳۹۱ ۰۴:۳۱ صبح

سلام دوستان خسته نباشید
من از منو mod_mainmenu Joomla 1.5 تو سایتم استفاده میکنم، مشکل اینجاست که چپ چین و میخوام راست چین باشه، دوستان لطفا راهنمایی بفرمایید و بگید باید چیکار کنم تا درست بشه؟
ممنونم
عکسشم گذاشتم
اینم آدرس سایت
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.



RE: راست چین کردن منو - صابرمحمدی - ۲۸-۴-۱۳۹۱ ۰۴:۵۲ صبح

دوست گرامی شما فایل زیررو جایگزین کن و نتیجه رو اعلام کن


RE: راست چین کردن منو - nohz - ۲۸-۴-۱۳۹۱ ۰۶:۰۲ صبح

(۲۸-۴-۱۳۹۱ ۰۴:۵۲ صبح)صابرمحمدی نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوست گرامی شما فایل زیررو جایگزین کن و نتیجه رو اعلام کن

سلام
متشکرم آقای صابری درست شد


RE: راست چین کردن منو - k-mortaza - ۸-۵-۱۳۹۱ ۱۲:۲۵ صبح

با سلام
من از نزم افزار enterprise استفاده کردم و قالب جوملام که در نرم افزار artister طراحی کردم جواب داد باز در خدمتم