![]() |
|
مشکل در بهم خوردن تولبار بخش مدیریت جوملا - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: مشکل در بهم خوردن تولبار بخش مدیریت جوملا (/thread-6182.html) |
مشکل در بهم خوردن تولبار بخش مدیریت جوملا - arash2860 - ۱-۳-۱۳۹۱ ۰۳:۵۴ صبح با سلام وقت بخیر در بخش مدیریت جوملا وقتی موس روی گزینه های بخش مدیریت باشه صفحه به درستی نمایش داده می شود اما وقتی موس روی بخش کامپوننت بره یه تولبار عمودی سمت راست صفحه اضافه می شه که باعث حرکت بخش های مدیریت به سمت چپ می شه و در کل ظاهر مناسبی ایجاد نمی کنه به نظر شما مشکل از کجاست؟ چه باید کرد که این تولبار ایجاد نشه؟ یا حداقل برای همه باشه تا در نهایت گزینه های منو حرکت افقی نداشته باشند با سپاس ![]()
RE: مشکل در بهم خوردن تولبار بخش مدیریت جوملا - صدرا حسابی - ۱-۳-۱۳۹۱ ۰۷:۲۹ عصر باید دسترسی بدید بهم، تغییراتی که در قالب مدیریت داده شده را بررسی کنم . RE: مشکل در بهم خوردن تولبار بخش مدیریت جوملا - arash2860 - ۱-۳-۱۳۹۱ ۰۸:۰۴ عصر از قالب مدیریتی زیر استفاده می کنم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. RE: مشکل در بهم خوردن تولبار بخش مدیریت جوملا - صدرا حسابی - ۱-۳-۱۳۹۱ ۰۹:۰۶ عصر مشکل خاصی نیس اگه مانبتورتون رزولوشنش بالاتر باشه اصلا تغییر رو نمی بینید، این به خاطر اینه که منو کامپوننت از منوهای دیگه بیش تر آیتم داره، حتی اگه در قالب پیش فرضم آیتم ها زیاد شن، یا افزونه ی دیگه ای مثل فایر باگ در پایین صفحه باز شده باشه، روی منو کامپوننت که بری یکم بیش تر اسکرول می خوره. ود قالب شما هم چون فاصله بین زیر منوها بیش تر شده به خاطر تغییرات این مشکل رو مشاهده می کنید. RE: مشکل در بهم خوردن تولبار بخش مدیریت جوملا - arash2860 - ۲-۳-۱۳۹۱ ۰۲:۵۱ صبح با سپاس از توجه شما اما بنده در سایت های دیگه هر چقدر هم که منوی کامپوننت بلند باشه این مشکل به وجود نمی یاد اما در این سایت که تازه قصد طراحی اون رو دارم این مشکل مشاهده می شه RE: مشکل در بهم خوردن تولبار بخش مدیریت جوملا - arash2860 - ۲-۳-۱۳۹۱ ۰۸:۳۵ عصر چطور می تونم ارتفاع صفحه مدیریت رو کمی بیشتر کنم تا اسکرول سمت راست از زمانی که وارد بخش مدیریت می شم باشه و دیگه زمانی که موس روی بخش کامپوننت ها می ره مشکل پرش به وجود نیاد ... ارتفاع صفحه در کدوم فایل قالب مدیریت قرار می گیره؟ بالاخره حل شد ! در فایل general.css قالب مدیریت در کد زیر ارتفاع رو از 95 به 100 تغییر دادم html, body { height: 95%; } حالا وقتی وارد بخش مدیریت سایت می شم ، اسکرول سمت راست قرار داره و با رفتن موس رو بخش کامپوننت ها فقط ارتفاع اسکرول تغییر می کنه و دیگه پرش به سمت چپ اتفاق نمی افته به هر حال از توجه دوستان و اساتید سپاسگزارم |