پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
ایجادکاربرجدید - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: ایجادکاربرجدید (/thread-20708.html)



ایجادکاربرجدید - MEHRDADITC - ۲۲-۲-۱۳۹۶ ۰۵:۴۰ عصر

سلام وعرض ادب احترام به دوستان انجمن

سوال دررابطه با ساخت کاربر جدید در جوملا 3 می باشد من هرکاربری را میسازم وسوپریوزرهم میزارم دسترسی را باز هم بااون کاربرنمیتونم وارد بشم چرا مشکل چیست ؟
میشه راهنمایی بفرمایید

باتشکر


RE: ایجادکاربرجدید - Reza Ganji - ۲۲-۲-۱۳۹۶ ۰۷:۱۹ عصر

درود
بعد از ایجاد کاربر جدید باید اکتیوش کنید که از مدیریت کاربران میتونید اینکار رو انجام بدید.
ایا کاربران رو اکتیو کردید ؟


RE: ایجادکاربرجدید - MEHRDADITC - ۲۲-۲-۱۳۹۶ ۱۱:۱۵ عصر

سلام واحترام
منظورتون ازاکتیو اون تیک سبزها است میشه اموزش دهید چون این مشکل را من تا به حال تو جوملا 2/5 نداشتم ولی تو 3 چرا

باتشکر


RE: ایجادکاربرجدید - Reza Ganji - ۲۳-۲-۱۳۹۶ ۱۲:۳۱ صبح

بله همون تیک سبز را اگر ندشته باشد اکتیو نیست.میتونید کنارش رو تیک بزنید و دربالا دکمه اکتیو رو بزنید.


RE: ایجادکاربرجدید - MEHRDADITC - ۲۳-۲-۱۳۹۶ ۰۳:۱۴ صبح

مهندس بله هر دو تیک سبز رادارد ولی نمیدونم مشکل چیست ؟


RE: ایجادکاربرجدید - Reza Ganji - ۲۳-۲-۱۳۹۶ ۰۳:۴۵ صبح

شما اگر برای ورود به ادمین میخواهید گروه کاربری هم باید سوپر یوزر باشد.کاربر را برای ویرایش باز کنید و در تب گروه کاربری تیک سوپر یوزر را بزنید.


RE: ایجادکاربرجدید - MEHRDADITC - ۲۳-۲-۱۳۹۶ ۰۴:۲۳ صبح

حل شد مشکل این بود که اخر رمز علامت سوال گذاشته بودم که اون را برداشتم ومشکل حل شد حالا ممکن این علامت سوال درست تو کادر رمز گذاشته نمی شده


RE: ایجادکاربرجدید - Reza Ganji - ۲۳-۲-۱۳۹۶ ۰۴:۲۷ صبح

بهتره از کاراکترهای خاص وسط پسورد استفاده کنید و در آخر استفاده نکنید هرچند در برخی سیستم ها کلا به مشگل میخوره.