پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
خطای session_start در نصب جوملا3 - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: خطای session_start در نصب جوملا3 (/thread-19304.html)

صفحه‌ها: 1 2


خطای session_start در نصب جوملا3 - آفرینا - ۲۵-۱۱-۱۳۹۴ ۱۰:۵۵ عصر

سلام
من می خوام یه بسته رو نصب کنم . در صفحه اول این خطا رو دارم.

Warning: session_start(): open(/tmp/sess_2a210ccc28c92ec2e816eff600c46323, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /home/l/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 665

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/l/public_html/libraries/joomla/session/session.php:665) in /home//public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 665

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/l/public_html/libraries/joomla/session/session.php:665) in /home//public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 665

لطفا راهنمایی کنید باید چکار کنم برای رفع این خطا


RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - Pourdaryaei - ۲۶-۱۱-۱۳۹۴ ۰۲:۰۷ صبح

آخرین نسخه جوملا رو روش بریزید (2.5.28 یا 3.4.8 بسته به نسخه جوملاش ) و تست بزنید ببینید بسته نصب میشه بعدش یا باز هم خطا میده


RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - آفرینا - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۰۳:۲۵ صبح

ببخشید متوجه منظورتون نشدم . آخرین نسخه جوملا رو روی چی بریزم؟


RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - آفرینا - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۰۴:۰۰ صبح

نسخه آپدیت 3.4.8 رو نصب کردم ،‌باز هم خطا میده


RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - Pourdaryaei - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۰۵:۴۸ صبح

میشه همین بسته رو برام بفرستید


RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - آفرینا - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۰۵:۵۳ صبح

بله حتما . فقط حجمش زیاده لطف کنید آدرس ایمیل بدید بفرستم براتون


RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - Pourdaryaei - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۰۶:۱۱ صبح

یه جا آپلود کنید لینکشو بدید دانلود میکنم


RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - آفرینا - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۰۶:۲۱ صبح

براتون پ خ فرستادم


RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - Pourdaryaei - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۱۰:۳۹ عصر

من بسته رو نصب کردم بدون هیچ مشکلی نصب شد .
شما الان دارید روی سایت نصب میکنید یا لوکال؟


RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - آفرینا - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۱۰:۴۹ عصر

روی هاست نصب می کنم .
برای خاموش کردن نمایش پیغام خطا هم با سرور پارس جوم صحبت شد که گفتن نمایش پیغام خطا خاموش هست