![]() |
|
خطای session_start در نصب جوملا3 - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: خطای session_start در نصب جوملا3 (/thread-19304.html) صفحهها: 1 2 |
خطای session_start در نصب جوملا3 - آفرینا - ۲۵-۱۱-۱۳۹۴ ۱۰:۵۵ عصر سلام من می خوام یه بسته رو نصب کنم . در صفحه اول این خطا رو دارم. Warning: session_start(): open(/tmp/sess_2a210ccc28c92ec2e816eff600c46323, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /home/l/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 665 Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/l/public_html/libraries/joomla/session/session.php:665) in /home//public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 665 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/l/public_html/libraries/joomla/session/session.php:665) in /home//public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 665 لطفا راهنمایی کنید باید چکار کنم برای رفع این خطا RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - Pourdaryaei - ۲۶-۱۱-۱۳۹۴ ۰۲:۰۷ صبح آخرین نسخه جوملا رو روش بریزید (2.5.28 یا 3.4.8 بسته به نسخه جوملاش ) و تست بزنید ببینید بسته نصب میشه بعدش یا باز هم خطا میده RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - آفرینا - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۰۳:۲۵ صبح ببخشید متوجه منظورتون نشدم . آخرین نسخه جوملا رو روی چی بریزم؟ RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - آفرینا - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۰۴:۰۰ صبح نسخه آپدیت 3.4.8 رو نصب کردم ،باز هم خطا میده RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - Pourdaryaei - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۰۵:۴۸ صبح میشه همین بسته رو برام بفرستید RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - آفرینا - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۰۵:۵۳ صبح بله حتما . فقط حجمش زیاده لطف کنید آدرس ایمیل بدید بفرستم براتون RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - Pourdaryaei - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۰۶:۱۱ صبح یه جا آپلود کنید لینکشو بدید دانلود میکنم RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - آفرینا - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۰۶:۲۱ صبح براتون پ خ فرستادم RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - Pourdaryaei - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۱۰:۳۹ عصر من بسته رو نصب کردم بدون هیچ مشکلی نصب شد . شما الان دارید روی سایت نصب میکنید یا لوکال؟ RE: خطای session_start در نصب جوملا3 - آفرینا - ۲۷-۱۱-۱۳۹۴ ۱۰:۴۹ عصر روی هاست نصب می کنم . برای خاموش کردن نمایش پیغام خطا هم با سرور پارس جوم صحبت شد که گفتن نمایش پیغام خطا خاموش هست |