![]() |
|
مشکل با کامپوننت تبلیغاتی Adagency - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: مشکل با کامپوننت تبلیغاتی Adagency (/thread-16323.html) |
مشکل با کامپوننت تبلیغاتی Adagency - shervin_20 - ۲۳-۷-۱۳۹۳ ۰۱:۱۸ صبح با سلام . دوستان ما از کامپوننت تبلیغاتی Adagency استفاده کردیم . کاربر ثبت نام میکنه و تبلیغ و کمپین خودش را ایجاد میکنه . اما هر چه میگردیم گزینه ای نیست که کاربر بتونه سایتش را وارد کنه و کد تبلیغات دیگر سایت ها را بگیره و داخل سایتش بزاره . به عنوان دیگه هیچ گزینه ای یا منو برای نمایش دهنده وجود ندارد . چرا ؟ باید چه کاری انجام دهیم ؟ RE: مشکل با کامپوننت تبلیغاتی Adagency - shervin_20 - ۲۳-۷-۱۳۹۳ ۰۶:۴۷ صبح از دوستان کسی نیست راهنمائی کند ؟ RE: مشکل با کامپوننت تبلیغاتی Adagency - shervin_20 - ۲۵-۷-۱۳۹۳ ۰۱:۴۲ صبح دوستان فکر کنیم این قسمت مشکل ما را حل میکنید اما نمی دونیم چه طور ازش استفاده میکنند . به چه صورتی هست ؟ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. RE: مشکل با کامپوننت تبلیغاتی Adagency - shervin_20 - ۲۵-۷-۱۳۹۳ ۰۷:۳۸ صبح از دوستان کسی نیست راهنمائی کند ؟ RE: مشکل با کامپوننت تبلیغاتی Adagency - rezaetemadi - ۲۵-۷-۱۳۹۳ ۰۸:۰۷ صبح دوست عزیز دمو بده |