پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
حذف موقعیت قالب - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: حذف موقعیت قالب (/thread-1092.html)



حذف موقعیت قالب - Mkiani_EN - ۲۶-۲-۱۳۹۰ ۰۶:۳۶ عصر

سلام دوستان
من یه قالب نصب کردم که یه موقعیت سمت راست داره میخوام حذفش کنم باید چیکار کنم ؟؟
اونجایی که متن در سایت قرار میگیره کوچیکه باید چیکار کنم ؟؟
یه ماژول آرشیو مطالب با تاریخ هجری شمسی میخوام آیا هست ؟؟


RE: حذف موقعیت قالب - I.from_iran - ۲۶-۲-۱۳۹۰ ۰۷:۱۱ عصر

سلام
بعنوان مثال اگه اسم موقعیت right است برید تو templatedetails.xml و <position>right</position> حذفش کنید!! داخل css قالب هم باید بری کلاس مربوط به right حذفش بکنی!
ج دوم : در css شاید کلاس ها با اسمای مختلف باشند ولی معمولا برای متن پستها اینها هست : content , post که باید فونت سایزشو بالا ببری
برا ماژول هم جستجو کنید تو انجمن باید باشه


RE: حذف موقعیت قالب - پیام عمرانی - ۲۶-۲-۱۳۹۰ ۰۸:۱۹ عصر

دوست عزیز نیاز به حذف موقعیت نیست
شما اگه ماژولی براش در نظر نگیرید خوب نشون نمیده موقعیت رو


RE: حذف موقعیت قالب - Mkiani_EN - ۲۶-۲-۱۳۹۰ ۰۸:۳۱ عصر

نه دوست عزیزDrink بعضی قالب ها این خصوصیت رو ندارند!!
ماژول آرشیو کسی نداره ؟ تو فروم نیست!


RE: حذف موقعیت قالب - پیام عمرانی - ۲۶-۲-۱۳۹۰ ۰۸:۴۰ عصر

اگر هم نباشه با یه خط کد میتونید این قابلیت رو بدید بهش

کد php:
<?php if($this->countModules('user4')) : ?>...............<?php endif; ?>



RE: حذف موقعیت قالب - Mkiani_EN - ۲۶-۲-۱۳۹۰ ۰۸:۴۹ عصر

این کد رو کجا بنویسم؟؟


RE: حذف موقعیت قالب - پیام عمرانی - ۲۶-۲-۱۳۹۰ ۰۸:۵۷ عصر

این کد باید در ایندکس قالب تون نوشته بشه
به جای user4 نام موقعیت و در بین اون نقطه چینها هم که موقعیت دهی ها هستند
البته اگر تا حالا این کارو نکردید ابتدا تو لوکال تست کنید


RE: حذف موقعیت قالب - Mkiani_EN - ۲۶-۲-۱۳۹۰ ۰۹:۰۲ عصر

من موقعیت قالب را موفق شدم حذف کنم مرسی از کمکتون
ولی حالا وقتی مطلب میزارم مطلبم تا نصف صفحه میاد یعنی نصف صفحه خالیه باید چیکار کنم!


RE: حذف موقعیت قالب - پیام عمرانی - ۲۶-۲-۱۳۹۰ ۰۹:۱۰ عصر

یه لینک دمو بزارید لطفا


RE: حذف موقعیت قالب - Mkiani_EN - ۲۶-۲-۱۳۹۰ ۰۹:۳۹ عصر

دوست عزیز رو لوکال دارم کار میکنم دارمOk باشه آپ میکنم Okلینک میزارم ولی شایدطول بکشه ببخشید !Rose