![]() |
|
ورود به سی پنل - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: ورود به سی پنل (/thread-3981.html) |
RE: ورود به سی پنل - gogerd - ۲-۱۱-۱۳۹۰ ۰۵:۵۳ عصر منم خیلی وقت پیش این مشکل رو داشتم و با میزبان اینترنتم تماس گرفتم و سرویس منو ریست کرد و درست شد، شما هم اینو امتحان کن بگو سرویست رو ریست کنن احتمالا مشکلت حل میشه!!! |