![]() |
|
عوض کردن فونت قالب - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: درخواست الحاقات (/forum-18.html) +---- انجمن: در خواست قالب جوملا (/forum-19.html) +---- موضوع: عوض کردن فونت قالب (/thread-7159.html) صفحهها: 1 2 |
RE: عوض کردن فونت قالب - rezaetemadi - ۱۹-۴-۱۳۹۱ ۰۵:۲۶ صبح من كه عكس هم براتون گذاشتم تو عكس كه مي بينيد درست شد دسترسي بدهيد ! RE: عوض کردن فونت قالب - m-amin - ۱۹-۴-۱۳۹۱ ۰۵:۵۱ صبح (۱۹-۴-۱۳۹۱ ۰۵:۲۶ صبح)rezaetemadi نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. داداش از این که زحمت میکشید خیلی ممنون ولی اون عکس که شما گذاشتی فونتش تاهوماست . من میخوام فونتم یکان باشه .
RE: عوض کردن فونت قالب - Reza Ganji - ۱۹-۴-۱۳۹۱ ۰۶:۲۹ صبح دوست عزیز من خدمت شما عرض کردم اگر کاربر فونتی که شما تعیین میکنید رو نداشته باشه با فونت استاندارد دیگری که در سی اس اس تعریف شده نمایش داده میشه. کاربر حتما باید فونتی که شما در سی اس اس وارد میکنید داشته باشه.حتما آقای اعتمادی هم رو سیستم نداشته که با فونت دیگری نمایش داده شد. RE: عوض کردن فونت قالب - m-amin - ۱۹-۴-۱۳۹۱ ۰۶:۳۴ صبح (۱۹-۴-۱۳۹۱ ۰۶:۲۹ صبح)Reza Ganji نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. آقای گنجی ممنون ولی css3 این قابلیت رو داره که فونتی رو که تو سیستم نباشه به صورت خودکار این عمل انجام میشه . اینم آموزشش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. اما من نمیدونم کجا اشتباه کردم که فونت رو توی بعضی از مرورگر ها جدا نشون میده . حتی اگه اون سیستم فونت رو نداشته باشه , فونت رو درست نشون میده ولی جدا از هم . خواستم ببینم کسی میتونه این مشکل منو حل کنه یا نه . فک کنم دوستان نتونستن حل کنن . باز هم ممنون و متشکر
RE: عوض کردن فونت قالب - Reza Ganji - ۱۹-۴-۱۳۹۱ ۰۶:۵۱ صبح خوب من فکر کردم شما اینکار رو نکردید. این آموزش قبلا در انجمن منتشر شده. بهرحال صبرکنید تا دوستانی که وقت دارند برای شما بررسی کنند. آدرس دهی رو دوباره بررسی کنید. RE: عوض کردن فونت قالب - m-amin - ۲۳-۴-۱۳۹۱ ۰۹:۰۹ صبح دوستان کسی نیست به داد ما برسه ؟؟
|